尋日終於唔使去醫院,我可以有多D時間做處理一D事啦.

尋日終於好安樂咁訓一覺甜嘅,訓到成9:30先起身,起身次後就約左儀姐去飲早茶.

係飲茶期間,我襯老公行開左去廁所,我就問儀姐有無上網睇過侄女個BLOG,

(因為,侄女係我地度住期間,儀姐都成日上黎,有時我同老公要返公司做野,唔得閒同侄女食飯,

儀姐就會同侄女返佢自己屋企食飯,所以儀姐同儀姐個女都識侄女)

儀姐同我講話7月2日睇過,話唔知咩介手,唔知咩玩大左,叫我自己上佢屋企睇.我一聽完

個反應係,做咩又介手,玩大左D咩?死啦點算.

飲完茶,我就跟左儀姐上屋企,睇下侄女個BLOG,睇左佢由7月開始打嘅BLOG,發現到以下

嘅問題.. ..

1)考試成績差都無人有,最高分果科都唔超過30分.

2)返左屯門住之後,不停地途學,走留堂,直至近日,佢想升班先返學補留堂.

3)食煙,飲酒,介手.

4)由7月1日起大約10份BLOG,起碼有6份打著在某個朋友屋企過夜,沒有返自己屋企訓.

5)唔知出去做D咩野,竟然話今日出糧.13歲有咩人請佢?

6)屯門區警察黑名單,差人見到一定問話及搜身.

大嫂,我知你而家有你有自己個屋企,亦都知你而且唔再姓馮,但係鏏慈點都係你個女.

佢唔係一個報仇的工具,你唔好以為縱壞佢,你就可以對馮家報仇,馮家對你無仇,只係大佰早死,

我地都有盡過力幚你架,鏏慈變成咁,你好開心咩?

唉.. .. 心知鏏慈唔知聽我地勸,我相信鏏慈今時今日一定要出事,佢先知錯,但願佢出事後,會搵

我地補鑊就好了.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()