初步決定左台灣行程,各位姐妹幚下眼,比D意見啦.

DAY 1 (26/1)

早上8:50 CX460機去台灣.大約10:20到台灣.我估11:00可以出機場.

搭飛狗去酒店(盛世王朝)http://www.sunworlddynasty.com.tw

擺底行理就同老公出動啦.

搭捷運行板南線~~西門町~~亞扁烤鴨(亞BEAR推介)
~~可樂餅
~~西門町街邊小食
~~西蛋蛋屋影相(哈哈,可能已經食唔落啦,影張相留念下都好)
~~菓風小鋪(買手信)(哈哈,睇介紹書D包裝好靚架,包返黎香港做手信都好,你睇我幾有你地心啊.哈哈,鑽下自己先)
~~台北車站~~統一元氣館
~~忠孝敦化~~Hello Kitty 主題餐廳(食唔落都要去影相)
~~Faith 3rd 摩托牛仔(我要買皮手帶)
~~京兆尹(爸爸鍾意食餅仔,買d返黎比爸爸試下)
~~市政府~~新光三越
~~New York 購物中心(我要影相,我認得個自由神像係Pasta出現過)
~~中坡北路~~五分埔(行下街街,買下靚衫,但唔知開唔開同收工未,試下啦,有就睇下啦)
~~饒河觀光夜市(哈哈,又開餐啦)
食飽飽就搭車返酒店啦.

Day 2 (27/1)

訓醒覺就出動啦.

今日行淡水線~~第一站古亭~~昭和町文物市集
~~度小月(擔仔麵)
~~中山~~Mayu Cafe (D蛋糕好靚啊,整番件試下先)
~~新光三越
~~ 天母~~汽車主題明星店(可以坐架Mini Cooper食個早餐,一定要影相)
~~劉媽媽抄手(我一定要食個擔擔麵,個樣好似好正.)
~~士林~~美麗華百樂園(我要坐摩天輪啊)
~~士林夜市

Day 3 (28/1)

今日要早D起身,BOOK左高鐵10:00開始過高雄車程90分鐘,去到北營11:30分左右.

去到高雄之後又係第一時間去酒店擺底D行理先出動啦.

放好行理我之後我估都成1:30啦.

好高雄第一站~~凱旋~~夢時代廣場
~~三多商圓~~Mumbo Jumbo (凍冰冰食雪糕.正)
~~中央公園~~Mon Mon
~~六合夜市 & 瑞豐夜市~~食食食食,同買買買買買.(因為有介紹書話六合其實20分鐘就可以行完,瑞豐先係高雄最大嘅夜市,所以如果有時間就2個都行啦.)

Day 4 (29/1)

今日繼續行高雄,不過得半日,訂左4:00高鐵回程返台北.

行埋愛河~~童話麵包店.

左營~~搭高鐵返北台.又係90分鍾車程返到台北5:30左右,搭捷運上新北投.

Book左溫泉旅館(楓漾麗緻: http://beitou.landishotelsresorts.com)

旅館包晚餐,可以係旅館休息一下啦.係自己房到都有溫泉浸,浸完之後可以坐係個露台都睇下夜景.

Day 5 (30/1)

係旅館到食埋個早餐,再出去露天風呂到浸下,試下露天風呂嘅風味,再執埋D行理又行人啦.

首先都係行下新北披睇下D自然風景,影下相先.跟住又搭捷運去淡水.

去到淡水,我要試下"阿給" , "街頭川燙墨魚" , "味香魚丸店" , "新建成餅店" , 有時間就過埋

淡水娛人碼頭.行到大約4:00左右就要開始走啦,搭返捷運去機場,搭晚上8:20分班機返香港啦.

喂.. .. 大家比D意見啦,咁樣行好唔好啊,有無D地方大家去過係麻麻地架?有無D景點我MISS左啊?

記得比D意見我啊!

THANK YOU VERY MUCH















arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()