我老公同我奶奶的鼠年第一炮

我老公同我奶奶唔知係唔係前世"no"亂骨頭,30幾年來都未妥協過,今日終於都發左鼠年第一炮.

話說之前有2氣友仔同我老公借左錢,(係啊,仲係個2個仆街)之前就每10號還500,跟住比我老公鬧,佢到就話改15號還,會還

多d.點知尋日15號就影都無,於是,我老公就打電話比老媽子問下咩環境,點知我奶奶竟然爆粗鬧我老公無人性,話好要佢地

還錢.大佬啊,d錢雖然唔急用,但係都有血有汗架,你究竟係唔係我亞媽黎架,帮外人走我數.於是又嘈到拆天,唉我呢個真係野

蠻奶奶,好彩唔關我事,唔好鬧我,你2母子慢慢嘈啦.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()