好野,得左.

初初出黎做野個陣以為教幼稚園好好玩,日日同班細路玩下玩下又過一日,於是就走去教幼稚園,點知自己又唔爭氣,"賴"曬野,小朋友細菌太多,自己又要考牌,休息唔夠.比D病菌入侵攪到個鼻入曬細菌,成日都流鼻血,於是亞媽搵左亞爸中學時嘅同學同我睇下個鼻咩事,成日咁流都唔係辨法.本來約好左3月3日去check 點知醫生亞e臨時有事唔得閒,唉唔得閒咪算數羅,點知佢話唔比我去馬來西亞,怕我係個邊出事唔知點同我亞爸交待,我心諗,你放過我啦,我未死住喎.我情急之下,就同佢講左個大話,話我有個朋友係馬來西亞要做手術,我要過去支持下,佢可能知我講大話,要我比醫生紙佢睇.唉.....我去邊樹搵張醫生總比佢啊,心諗呢鋪杰啦,於是我一落診所就打電話比班friend求救.點會有人帮度我啊,諗左一晚,決定變陣,同醫生講唔係做手術,係朋友訂婚攪party.哈哈.我跟住叫may ling 同我打埋封信.YSE,今日我再去見醫生亞E時比佢埋封信睇.

醫生亞E睇完封信,再睇左我2眼,同我講都唔係好重要姐,下次結婚先去啦,我即刻扁曬咀,開始眼紅紅.醫氐亞E見到我個樣好像想喊咁,就即刻同我講,唔好喊喊係會影響你個鼻,一陣又流鼻血我就真係唔比去啦.

YEAH,得左,抗戰終於成功,原來喊唔係只是細個考試唔知格對住亞爸有用,唔係要老公買野時有用,
連睇醫生都有用.哈哈.唔理咁多啦.睇完棟樑演唱會先算啦.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()