哈哈,今日有戰利品啦.

今日我特然想起,我老公應承左鴻哥3月開始帮佢送貨,咁3月28號個日佢咪車唔到我去機場,我仲以為我老公會成機縮沙唔車我去機場.(哈哈,因為佢都唔係咁想我去)點知佢境然答我,可以攞假架麻.哈好感動啊,即刻錫佢.跟住,佢D豬朋狗友就打電話黎叫佢上大陸食飯.大陸我就唔去啦,佢又未夠鍾上路於是就比我"哎"左落屯門行街街.哈哈,點知一落到樓電話就響,佢D朋友話去唔成.GOOD 益左我行街街,係屯門行街食埋飯先返屋企.係屯門佢買左對波鞋比我去馬來西亞,另外仲買左2套運動衫,哈哈有收鑊.我老公.....唔激我個陣時,都好好嘅.哈哈.......
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()