好開心識到你們.LOVE YOU ALL FOREVER.

四日前,我同老公因為家中小事,曾經嘈過一場,我仲因此離家出走左四日(SORRY,小姐脾氣有待改善),係呢四日入面.我收過好多朋友的電話,MSN,留言,短訊.大家都好關心我的情況,怕我有事.我真的好感動.當時我沒有好清楚去解釋我的情況.但大家可以放心,小寶會好堅強的.

今日我同老公都好冷靜的傾過,大家都好有共識的去解釋將來再會面對的問題,所以,我想我以後都唔會再有類似事情發生.

SORRY,令大家為我擔心了幾天.小寶在此致萬二分歉意.SORRY.


THANK YOU VERY MUCH.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()