點解一家人都要扼,唔通我同我老公係你地心中,真係一個攞錢對象咁簡單.

前2日收到哎吔老爺電話,話我老公買比架貨車牌費到期要續牌,而家運輸署規定,續牌要交埋住址試明先續到,於是老爺

叫我地將個地址fax去一個no到,間公司叫"安信服務保險公司"我一聽到"安信"2個字個心都震一震,ok無所謂,我地照fax

到左尋日,我打電話比做保險個亞姨(佢係奶奶個朋友,我地成家人所有保險都係同佢買的),本來想問同佢講,侄女而家好

壞,怕佢係出面出事,想同侄女訂過份好d嘅保險,但亞姨一開口,就叫我唔好講其他野住,問我買比老爺架貨車有無問題.

我以為亞姨問我有無告票之類的問題,我就答無野啊.跟住亞姨就解釋話因為架車10月已經買左保險,但老爺尋日又打電

話比亞姨話份車保要轉名,我話係啊,係我老名叫老爺轉佢名架,我老公唔想煩啊.但亞姨話老爺嫌手續麻煩,而且又要再比

一筆保險費先,所以無cut到原先份保險.

我個心一直都係到驚呢件事,我今日終於打電話去電話公司問元朗安信財務幾號電話,電話公司比左個電話NO我之後,我就

打左去問佢地,老爺叫我地FAX個NO係咪佢地嘅,點知安信個女仔話係,唉.. .. ..我都唔知點算好啦,我同老公都唔想再同奶

奶地嘈啦.

唉... ... 一家人,點解要做到咁,以後你地同我講嘅野,我地信唔信好?我唔想連 自己一家人都要防啊,好累啊.. .. .. .. ..

arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()