6年來一直刻意途避,今日又係我面前出現,令我又再勾起6年前的片段......

今日約Niki去屯門Tea.比返係馬來西亞帶返黎嘅手信Niki,同Niki食完飯,我就話要去買六合彩,

哈哈,因為我星期六超好運,於是Niki就帶左我去杯渡輕鐵站隔壁嘅賽馬會.

一去到賽馬會就比我望到我6年前買比我奶奶間洗衣鋪,門面,招牌一D都無改,只係店入面的老闆唔

同左.望住間鋪,6年前尖酸刻薄的說話,一幕幕橫蠻無理的情景又係腦海閃過,特然間好心痛.但都好

起碼比我認識到呢個世界上唔係你攞個心出黎對人好,人地就一定會對你好.所以......我決定繼

續途避,直到我唔再識心痛為止吧.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()