2008年就過去啦,都係時間總結一下2008年.

2008年的喜事哈哈.......

1)煩左我成9年的鼻鼻問題,今件終於都啲起心肝去睇醫生.好彩有驚無險.

而且今年都算好叻,流血不止的情況都只係發生過2-3次,好過往年好多啦.

2)1129參加左CARRIA個婚宴,我地成斑人自成一角,仲有2個攝影師哥哥

比我地玩,YEAH.. ..

~~怒啊.. .. .. .. .. ..

其實我都唔係咁鍾意發脾氣,我諗我最嬲都係哎吔老爺扼左我地個地址去借

安信.但一日無數佬上門追數.我都可以當無事發生嘅.

~~哀啊.. .. .. .. ..

1)我今年自己懶醒咁,諗住推出D熟雞會有另一條生路,點知就搵左自己笨.

比我接到2個客,一個係八鄉,一個係深水埗,八鄉個客係正亞公最後住個間老人院

隔離,我每日都要送貨過去,就每日都會令我想起亞公.另外一間係深水埗,同樣地

每次去都會經過亞公同亞婆間水電鋪.我都會回憶起小時候同公公婆婆一起過

嘅生活.好嬲自己出世咁遲,無能力好好咁孝順一下公公婆婆.

2)除左公公婆婆老死之外,我從來都無諗過會有朋友離開我.YY係第一個離開我

嘅朋友,我而家每次要電話SEND短訊比朋友嘅時間,都仲會見到YY個電話NO.

每次我個心都會酸一酸,希望YY在遠方生活得更好就好了.

~~樂啊.. .. .. .. ..

1)最快樂莫過於329馬來西亞之行啦,哈哈,都係無諗過老公會比我去馬來西亞.

係馬來西亞個幾日,原全唔理香港的一切,只是玩,玩,玩,玩,玩.YEAH,樂透了.

2)11月MAY LING 帶埋仔仔過黎香港,實現左我地1年之約.哈哈

3)因為張生,比我認識到你地一班姐妹,我好開心.好懷念每個月生日會,大家

舉杯影相的那一刻,好有意義.我而家已經有6幅大家舉杯的相啦,哈哈希望來年

會有更多人同我地一齊影就好啦.

2008年仲有幾小時就過啦,希望我2009年的小寶大事回顧就只有喜同樂就好了.

2009年要同自己訂個目標,呢排見老公好積極咁去想攪好D間公司.咁我就出一分

力幚一幚佢啦,我2009年嘅目標係每個月幚老公搵10個好客啦,另外想同老公再

努力一D,希望下年可以有個小朋友就好了,不過有左小朋友就唔可以再四圍去玩了,

不過,都OK嘅.


最後,小寶係2008年都跌過不小次,不過好開心當我每次趺倒,都有一班真心嘅朋友.

係金錢上,精神上.鼓勵過同幚助過我,MAY LING , BEAR , CONNIE , TT , 小芝,

舅母 , EMILY ,WINNIE . THANK YOU VERY MUCH ,(寫漏了就不好意思啦)哈哈.

祝大家2009年萬事如意.



arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()