上年的今日,應該是這個時間左右.你的家人決定了要將你送去遙遠的遠方.我說過我會懷念你.我有做到了.

YY,你離開左我地一年啦.新環境已經習慣了嗎?對不起,這一年我都無來探過你,是因為我不想找你家人的麻煩.

A..你離開了我們這麼久,發生了好事你都不知喇.等我慢慢說給你聽.

(一) 天大喜訊,亞BEAR生左個仔啊,睇D相好精靈.哈哈,因為我都未見過.

(二) 你致愛嘅張棟樑上個月黎左香港宣傳啊,今次無"火爆音樂空間"但有勁歌金曲,仲有德福簽唱會啊,

佢第一次香港簽唱會啊.仲有聚會潻啊.係咪聽到都開心呢?

(三) NIKI無係機場做野啦,轉左去LV,我早2日同佢飲茶佢都有提起過你.

YY,你現在好嗎?我好想你啊,希望你有自己的天地.開心就好.

再見了,下年再見.拜拜.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()