萬眾期待,千呼萬喚,等了又等,由76小時開始倒數.終於.. .. .. 哈哈 "Time's Up Show Time"

Part~1



Part~2



Part~3



Part~4




我第一次自己係屋企錄,再放入電腦轉檔,cut片,跟住仲要擺上youtube.自己玩過一次先知道原來唔係咁容易

所以好佩服各位以前放咁多片上youtube比家睇.

PS..仲要多謝教左我2日先攪得掂呢幾後短片嘅靚女,如果我姨丈有消息我一定第一個就報答你,哈哈.(祝大家好運喇)

**個人對這次cut片的評價是:有些位置cut得有點肢離破碎,係無謂笑死觀眾的情況下都係放係自己個blog到

就算,我唔會上鎖,如果大家鍾意嘅,就自己上來睇啦,哈哈**





arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()