哈哈,終於比我搵到張橫向的棟樑海報啦.



尋日SUSAN係深圳過左黎香港,佢仲帶左國內版嘅CD同海報過黎.哈哈,超開心啊,終於有張打橫嘅

棟樑海報啦.

我尋晚一返屋企就即刻同老公講,我話想換左畫架個兩幅畫,我老公諗都無諗就話好,哈哈,佢又中我

計啦,今晚返到黎見到張海報實鬧鬼我,但我一於啋佢都傻.

另外仲有樣正野介紹比大家.哈哈.就係尋日同SUSAN行信和,竟然比我地見到棟樑FROM NOW

ON 台灣預購版張簽名海報,個亞叔話賣$50,哈哈,第一次見到棟樑有海報賣,好HIGH啊.





可惜我無帶相機,只好用手機影底佢,係差左D,SORRY..








arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()