哈哈,千呼萬喚張棟樑329大馬From Now On 演唱會DVD,我終於睇到啦.

前日Tiffany 終於收到舅母由英國寄出,遊遍半個地球嘅DVD,約好左一班姊妹今日上黎我屋

企睇碟.

我地由7:45分開始睇碟,終於睇到11:00先散場.都係個句,大部份時間都係暫停係度尋人多.

我就見到自己幾次,哈哈,好彩都唔算影得太差.但隻睇CUT左幾首歌同埋D說話,就有D可惜.不過,

可能人地遲D重會出D什麼什麼辨呢,一定唔會得一版咁小.睇反隻329DVD,又令我回憶係馬來

西亞個幾日嘅時間,好難忘.

今日大家黎我屋企仲順便同幾個8月生日嘅朋友補祝生日,哈哈,大家都好開心咁走.不枉我趕左

我老公出去,等大家都可以盡慶一下.

哈哈,有圖為證,同大家一齊分享下啦.




(演唱會DVD片頭)



(KIT MAN 隊可樂)



(壽司拼盤)



(生日壽星妹)



(大合照)


(KIT MAN 隊可樂的成績~~大約隊左1.25l啦)
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()