我都唔知交差餉做咩.... .... ....

我今日又打電話去警署,睇下有無好心人攞曬我手袋d錢後會比返d剩餘物資我.其實都知無咩可能,只係有個希望可以搵返張支票.

我打左去油麻地警署,同個差人有以下對話.我就覺得好火.

Police : 油麻地警署.

我 : 唔好意思,我上個星期係女人街左右比人偷左人個手袋,想問下有無人攞過D失物黎.

Police : 你係邊間警署報警架.

我 : 旺角警署

Police : 咁你打咩電話啊?

我 : 我係旺角報警,想問下會唔會有人攞左黎油麻地.

Police : 亞小姐無論你係邊度唔見,我地都會入電腦,如果發現同你報警的資料吻合,我地會通知你啦.咁有無人打過電話比你啊.

我 : 無

Police : 咁即係無人攞過你d野黎警署啦,

我 : 如果我d身分證,車牌有我名,你地梗係會知係我啦,但我有d車匙,支票無我名架嗎.

Police : 支票無你名,但有no架嗎,只要check到個支票no都可以通知你啦,

我 : 但我係旺角報警時,個警局都無同我登記個no

Police : 咁你就要去旺角警署補充返d資料先啦.

唉.. 我都唔知警察可能帮到我地d小市民咩野... ... ... ...

arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()