8月13日,今日我終於看清楚了.

今日係胡生出殯嘅日子,儀式係下午2:00北區醫院內舉行,大約1:45分我就同老公到左北區醫院,

去到時,我地就問人殮房係邊.原來係醫院出殯個儀式真係好簡單,只不過是一班有心嘅親戚朋友,

企曬係個停車場度,有個喃嘸佬係度唸經,我地裝左一注香,前後躹過2次恭,跟住膽仰遺容就完成,

總共都係大約用左45分鐘.

係醫院到見到胡太同埋佢對仔女,原來佢對仔女都好細過,大女我估都係20歲左右,個仔可能F5.

胡太哭得好悽涼,佢塊面好白,要朋友扶住,睇見佢咁慘,我都有眼濕濕.

我一直都唔信佢地嘅環境會係咁,我成日都覺得佢地可能係度扮窮,等我地唔再同佢地追數.

唉.. .. 我今日親身去到見到佢地咁慘,我決定15萬就算啦,佢地有心,鬆動時比就比啦.唔比我

都唔會再追了.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()