哈哈.又一年啦.

又過左一年啦.今日我一早就收左4個電話,2張電子賀卡,仲有2個MSN蛋糕.哈哈,多謝你地啦.

今日我休息一日,老公自己出去送貨,到左夜晚先同老公出去食飯.

跟據寶寶基本法,我老公由晚上6:00先開始同我慶祝生日,晚上10:00就回家了前後總數4小時,以1日24小時計算

我老公尚欠小寶20小時之慶祝時間.哈哈.. .. ..



今年收左好多禮物啊,多謝你地咁有心.

我嘅生日願望.. .. .. .. .. .. .. .. 希望下年有多個人同我慶祝啦.



(個銀包係老公送嚫,自從上次比人偷左個銀包之後,一直都無得閒去圓個新嘅,所以老公就送個銀包比我)







老公除左送個銀包比我,仲有台灣5天自由行,但老公話如果我去左,佢就要睇住間公司,唔走得,叫我自己去.

***各方豬朋狗友,有無人有興趣同小寶去台灣啊,有就請報名啦,哈哈.. .. .. ***







arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()