2008年8月30日.哈哈,終於比我等到唔知幾多年先至有嘅農曆7月30啦.

聴媽媽講,我出世個年唔知發生左咩事,所以多左農曆7月30日出黎,所以我唔係每年都會有農曆生日.

今日哥哥約左人打羽毛球,所以唔得閒同我地一齊食飯,於是就得我同爸爸,媽媽,亞姨,一齊出左去"新斗記"食飯.

哈哈,我專登早D同左老公出旺角行街街,睇下買唔買到心水禮物,但行左無耐就比媽媽吹去食飯,無計.. .. ..

都好,買左對K-SWISS.哈哈.

食完飯,再同老公行左一陣,跟住亞藍地話係尖沙咀食飯,於是我就叫老公車左我上尖沙咀搵亞藍攞埋無敵哥本書仔.

跟住就返屋企啦.因為.. .. .. 聽日仲有個好興奮嘅行程啊.
arrow
arrow
    全站熱搜

    Vickypoyin 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()